Kaagvere-Karste Küla Selts pidas oma XXII sünnipäeva 19.03.2022 seekord Kooraste ruumides.

Nüüd on meil ka Koorastega jälle heanaaberlikud suhted ja üks-teist üle mõõdetud.

Avaldasime toetust Ukrainale, laulsime isamaalisi laule, avaldasime tunnustust, arutati külaseltsi logo üle, mõeldi tulevikule ja muidugi

korralik kõhutäis. Muusikat tegi meie oma Viibeke.

Roomet Kool

KKKS juh. esimees

15. juuli toimus väljasõit Setomaale. Rahvast oli küll vähevõitu, aga arvestame, et ka esimene kord. Need, kes käisid, olid väga rahul ja omavahel jäi kokkulepe, et kindlasti me teeme uue sõidu. Sai külastatud Saatse piiriposti, Värska Talurahvamuusiumi kus sai ka keha kinnitatud kohaliku suupistega. Edasi käisime sanatooriumiga natuke tutvust tegemas ja kellel hing haige oli, pani kirikus küünlaid põlema, kel patte rohkem, sel tõusis ka raha summa. Järgmiseks oli suund sadamasse, kus hiivasime ankru ja tõstsime purjed...Jõudsime Reegi sadamasse ja suundusime viimasesse muuseumi. Ringkäigu lõppedes tundsime kõhus juba tühjusetunnet ning bussijuht keeras rooli kohe kohviku poole...saime nii süüa kui juua. Kella järgi hakkas saabuma juba ...hämarikukuulutaja ja bussinina keeras kodupoole. Viimasena külastasime Lüübnitsa vaatetorni, piilusime ka idanaabri kapsaaeda ....ja põrutasime lõpuks kalli kodu poole.

.....kui juba alustasime hulkumisega siis enam ei lõpeta, vaid järjest ikka kaugemale....

....bussijuht on juba - lõa otsas-

Külapäev sai meil ka peetud. Osalus ei olnud nii rahvarohke, kui aasta tagasi aga oli rohkem sisukas.

Esmakordselt võtsid külad mõõtu viktoriinis külade ajaloost.

Esmakordselt viidi läbi külade vaheline "Petanki" turniir.

Esmakordselt anti Kaitseliidu toel esmane laskekoolitus.

Tulemuseks oli võrdne seis.

Täname Kanepi valda toetuse eest.

Ilma vallata meid poleks olemas.