Kanepi Vallavalitsus kuulutab välja konkursi raamatupidaja töökoha täitmiseks

Raamatupidaja töökoha peamiseks eesmärgiks on valla ametiasutuse, Kanepi Varahalduse ja Kanepi valla Hooldekeskuse raamatupidamisarvestuse pidamine vastavalt avaliku sektori finantsarvestuse ja -aruandluse juhendile ja raamatupidamise headele tavadele.

 

Ametiülesanded:

  • töötajate töötasude, puhkuste, haigus- ja lisatasude ning  palgalehtede koostamine, puhkusereservi arvestus, volikogude liikmetele ja volikogu komisjonide liikmetele hüvitiste arvestamine ja nendega seotud aruandluse esitamine.
  • valla asutuste eelarve täitmise jälgimine, põhi- ja väheväärtuslike varade arvestuse pidamine, ja osalemine varade inventeerimisel.
  • üldhooldusteenuse ning elamufondi kasutamise arvete koostamine, esitamine ning laekumise jälgimine.
  • lepingutest tulenevate kohustuste üle arvestuse pidamine.

 

Kandidaadilt ootame:

  • erialaste kõrg- või rakenduskõrgharidust;
  • ametialaseid teadmisi ja oskuseid, kohaliku omavalitsuse tööd reguleerivate ja valdkonnaga seonduvate õigusaktide tundmine;
  • eesti keele oskust kõrgtasemel;
  • algatus-, otsustus- ja vastutusvõimet;
  • arvuti tabelarvestus- ja andmetöötlusprogrammide kasutamise oskust;
  • soovitatavalt varasemat töökogemust PMen raamatupidamistarkvaraga.

 

Pakume:

  • huvitavat, vastutusrikast ja rutiinivaba tööd toetavas kollektiivis;
  • erialast täiendkoolitust;
  • 35-päevast põhipuhkust;
  • töötasu 1931 eurot.


Tööle asumise aeg esimesel võimalusel.

Kandideerimiseks palume esitada nõuetele vastavust tõendavate dokumentide koopiad, motivatsioonikiri ning CV hiljemalt 15. juuni 2025. a aadressile: Kanepi Vallavalitsus, Turu põik 1, Kanepi alevik, 63101 Põlvamaa või e-posti aadress: vald@kanepi.ee.  Täiendav info Kaida Vool, telefon 797 6323.