Kanepi Vallavalitsus kuulutab välja konkursi raamatupidaja töökoha täitmiseks
Raamatupidaja töökoha peamiseks eesmärgiks on valla ametiasutuse, Kanepi Varahalduse ja Kanepi valla Hooldekeskuse raamatupidamisarvestuse pidamine vastavalt avaliku sektori finantsarvestuse ja -aruandluse juhendile ja raamatupidamise headele tavadele.
Ametiülesanded:
- töötajate töötasude, puhkuste, haigus- ja lisatasude ning palgalehtede koostamine, puhkusereservi arvestus, volikogude liikmetele ja volikogu komisjonide liikmetele hüvitiste arvestamine ja nendega seotud aruandluse esitamine.
- valla asutuste eelarve täitmise jälgimine, põhi- ja väheväärtuslike varade arvestuse pidamine, ja osalemine varade inventeerimisel.
- üldhooldusteenuse ning elamufondi kasutamise arvete koostamine, esitamine ning laekumise jälgimine.
- lepingutest tulenevate kohustuste üle arvestuse pidamine.
Kandidaadilt ootame:
- erialaste kõrg- või rakenduskõrgharidust;
- ametialaseid teadmisi ja oskuseid, kohaliku omavalitsuse tööd reguleerivate ja valdkonnaga seonduvate õigusaktide tundmine;
- eesti keele oskust kõrgtasemel;
- algatus-, otsustus- ja vastutusvõimet;
- arvuti tabelarvestus- ja andmetöötlusprogrammide kasutamise oskust;
- soovitatavalt varasemat töökogemust PMen raamatupidamistarkvaraga.
Pakume:
- huvitavat, vastutusrikast ja rutiinivaba tööd toetavas kollektiivis;
- erialast täiendkoolitust;
- 35-päevast põhipuhkust;
- töötasu 1931 eurot.
Tööle asumise aeg esimesel võimalusel.
Kandideerimiseks palume esitada nõuetele vastavust tõendavate dokumentide koopiad, motivatsioonikiri ning CV hiljemalt 15. juuni 2025. a aadressile: Kanepi Vallavalitsus, Turu põik 1, Kanepi alevik, 63101 Põlvamaa või e-posti aadress: vald@kanepi.ee. Täiendav info Kaida Vool, telefon 797 6323.